CEL – najlepsza wersja mnie

Ostatnio wiele rozmyślałam, czytałam, aż doszło do tego, że się rozmarzyłam  – o idealnej figurze (a studencki tryb życia na prawdę nie posłużył mi za dobrze), miałam zamiar wziąć na celownik poprawę swojego stanu zdrowia, cery, włosów, paznokci. Ogólnie o ustabilizowaniu swojego życia tak, aby rano mieć siłę wstać a wieczorem kładąc się być dumną z siebie, że spożytkowałam ten dzień najlepiej jak mogłam. By poczuć, że wszystko znajduje się na swoim miejscu, a co jest najważniejsze – by poczuć się kobieco i pewnie siebie i ja już was do tego przekonam !  I postanowiłam, że zrobimy to razem.

Dziewczyny już dziś walczymy o siebie od środka jak i od zewnątrz, mentalnie jak i fizycznie. Dążymy (nie do nowej wersji siebie- nie mamy zamiaru nikogo udawać, czuć się obco we własnej skórze) tylko do najlepszej wersji siebie!  Wbrew pozorom nie jest to takie proste. Warunkują to cechy charakteru, sposób bycia, nawyki. Najczęściej rezygnujemy z zamierzonych działań, bo trudno nam odzwyczaić się od czegoś co przecież potrafimy  robić non stop, nawet od kilkunastu lat ! Bo jak mogę przestać słodzić herbatę czy kawę?! wtedy to nie to samo. Uwierz, że się da ! Kilka dobrych lat temu potrafiłam posłodzić herbatę nawet 3-4 łyżeczkami cukru. Teraz jak o tym pomyślę, włos jeży mi się na głowie. Ale nawet ta mała przytoczona sytuacja jest przykładem na to, że na wszystko można wnieść poprawkę, ale nie wystarczą chęci. Musisz codziennie programować swój mózg tak, aby miał jasno określone cele. Badania pokazują, że czynność wykonywana codziennie przez 30 dni staję się w końcu nawykiem. Także…może warto się przemęczyć ? 🙂

Naszym wspólnym celem jest zadbać o siebie od środka jak i od zewnątrz. Popracujemy nad pewnością siebie, zdrowym stanem umysłu, a przede wszystkim ciała. Nie doprowadzimy ich do perfekcji, ale do najlepszego stanu w jakim mogą się znajdować. Bądźmy dla siebie przykładem, motywacją i wsparciem.

Leave a Reply

